Élő, Videokonferenciás 3 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
- Kezdés dátuma:
- 2025.04.09, 18:30
- Befejezés dátuma:
- 2025.04.24, 21:45
- Kód:
- CEM-06
- Képzés díja:
- 149 000 Ft
- Helyszín:
- Online, Videokonferencia
Dátum | Kezdési időpont | Befejezési időpont | Időtartam | Helyszín |
2025.04.09 | 18:30 | 21:45 | ||
2025.04.10 | 18:30 | 21:45 | ||
2025.04.16 | 18:30 | 21:45 | ||
2025.04.17 | 18:30 | 21:45 | ||
2025.04.23 | 18:30 | 21:45 | ||
2025.04.24 | 18:30 | 21:45 |
Képzési Információk
![]() |
24 órás Customer Experience Manager Képzési Tematika
|
Customer Experience Manager / Szolgáltatási folyamat menedzser / A vásárlói élményért felelős stratégiai szakember / Digitális Vásárlói Élmény Menedzser
Mit jelentenek ezek az egyre inkább keresett pozíciók a gyakorlatban, és miért kezd Magyarországon is egyre inkább terjedni a vásárló központú szemléletmód? 24 órás képzésünk erre ad választ. Míg 1 éve még alig volt ilyen álláshirdetés itthon, ma már egyre több cég ismeri fel, hogy az Ügyfél Élmény figyelembe vétele nélkül le fog maradni a piaci versenyben, ezért kénytelen invesztálni ebbe a területbe és felvenni jól képzett Customer Experience szakértőket.
Gondot jelent ugyanakkor az, hogy Magyarországon még nincs ilyen átfogó képzés, míg USA-ban és Nyugat-Európában már legalább 10 éve léteznek erre szakosodott felnőttképzési kurzusok és egyetemi oktatások.
A Customer Experience / Ügyfél Élmény képzésünk az alábbi témakör szerint épül fel:
- A Customer Experience Manager stratégiai feladatai
- Miben tér el a Customer Relationship Manager feladata?
- A vásárlói érzelmek, attitűdök, viselkedés vizsgálata
- Vásárlói fájdalompontok beazonosítása (Miro szoftver használatával)
- Szolgáltatási folyamat modellezés
- A 7P Marketingmix rendszere
- Stakeholder elemzés
- Ki a célcsoport? Vásárlói Persona alkotás
- Customer Journey elemei
- Customer Journey Mapping
- Célzott marketing stratégia az egyes folyamat lépcsőkhöz
- Ügyfél szegmentálás B2C és B2B piacon
- Ügyféligény kutatás Design Thinking keretrendszerben - Stanford Design School
- Digitális vásárlói élmény fejlesztés
- Agilis szolgáltatásfejlesztés, iteratív és inkrementális fejlesztés
- Agilis Keretrendszerek: Kanban és Scrum
- Magasabb Ügyfél Élményt eredményező szolgáltatási folyamatrendszer kialakítása - Service Design BluePrint
- TouchPoint - User Journey - Front Office - Back Office - Process ökoszisztémája
- Az elégedett Ügyfél - visszamérés, folyamatjavítás, KPI-ok használata
- Kvalitatív igényfelmérési technikák
Kvantitatív elemzések: Excel pivot tábla, Exceles statisztikai leíró elemzés - Call-centeres kulcsmutatószámok
- A Customer Experience Manager technikai eszközei: Hotjar, Mailchimp, CRM rendszerek
Ez a képzés elsődlegesen azon érdeklődőknek szól, akik Business to Consumer (B2C) Szolgáltatásfejlesztésben szeretnének elhelyezkedni vagy már abban dolgoznak: Termékmenedzserek, Product Ownerek, Marketing Menedzserek, Termék Marketing szakemberek, Call / Contact Center vezetők, Customer Relationship Vezetők. Minden olyan vállalat és intézmény dolgozói számára érdekes lehet ez a képzés, akik piaci szolgáltatásokat vagy költségtérítéses képzéseket nyújtanak, és fontos számukra a vásárlói lojalitás kiépítése, a meglévő ügyfelek megtartása és új ügyfelek bevonzása.
A képzés vizsgával zárul. A vizsgatesztet minimum 60 %-ra kell teljesíteni. A képzést sikeresen elvégzők Certified Customer Experience Manager tanúsítványt kapnak, angol nyelven.
A képzés nyelve magyar, de a szakkifejezések angolul szerepelnek a képzési anyagban.
Kategória
Képzések, tematikák
- 2 napos Agilis Szemléletű Vezető képzési tematika
- 3 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
- 2 Hetes (2 x 8 órás) Certified UX Researcher képzés tematika
- 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Agile Transformation Leader képzési tematika
- 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben
- 8 órás Önismereti és Kommunikációs tréning tematika
- 4 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Certified Scrum Master képzési tematika
- 4 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Online, Videokonferenciás Certified Data Analyst & Business Consultant képzési Tematika
- 4 Hetes, 24 órás Online, Videokonferenciás Agilis Kompetenciafejlesztés és Agilis Workshop HR szakembereknek
- 1 napos Agile Jira képzési tematika
- 2 napos Certified Product Owner képzési tematika
- 2 napos Excel Középhaladó-Haladó képzés tematika
- 1 napos Excel Kezdő képzés tematika
- Business és Team Coaching alapok képzési tematika
Képzési naptár
Következő képzéseink
- Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
máj. 12, 2025 - máj. 20, 2025 -
Élő, Videokonferenciás 2 x 8 órás Business és Team Coaching alapok képzés
máj. 18, 2025 - máj. 25, 2025 - Customer Experience Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
máj. 12, 2025 - máj. 20, 2025