Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
- Kezdés dátuma:
- 2024.12.04, 18:30
- Befejezés dátuma:
- 2024.12.12, 21:45
- Kód:
- CEM-05
- Képzés díja:
- 119 000 Ft
- Helyszín:
- Online, Videokonferencia
Dátum | Kezdési időpont | Befejezési időpont | Időtartam | Helyszín |
2024.12.04 | 18:30 | 21:45 | ||
2024.12.05 | 18:30 | 21:45 | ||
2024.12.11 | 18:30 | 21:45 | ||
2024.12.12 | 18:30 | 21:45 |
Képzési Információk
16 órás Customer Experience Manager Képzési Tematika
|
Customer Experience Manager / Szolgáltatási folyamat menedzser / A vásárlói élményért felelős stratégiai szakember / Digitális Vásárlói Élmény Menedzser
Mit jelentenek ezek az egyre inkább keresett pozíciók a gyakorlatban, és miért kezd Magyarországon is egyre inkább terjedni a vásárló központú szemléletmód? 16 órás képzésünk erre ad választ. Míg 1 éve még alig volt ilyen álláshirdetés itthon, ma már egyre több cég ismeri fel, hogy az Ügyfél Élmény figyelembe vétele nélkül le fog maradni a piaci versenyben, ezért kénytelen invesztálni ebbe a területbe és felvenni jól képzett Customer Experience szakértőket.
Gondot jelent ugyanakkor az, hogy Magyarországon még nincs ilyen átfogó képzés, míg USA-ban és Nyugat-Európában már legalább 10 éve léteznek erre szakosodott felnőttképzési kurzusok és egyetemi oktatások.
A Customer Experience / Ügyfél Élmény képzésünk az alábbi témakör szerint épül fel:
- A Customer Experience Manager stratégiai feladatai
- Miben tér el a Customer Relationship Manager feladata?
- Vásárlói fájdalompontok
- Szolgáltatási folyamat modellezés
- A 7P Marketingmix rendszere
- Ki a célcsoport? Vásárlói Persona alkotás
- Customer Journey elemei
- Célzott marketing stratégia az egyes folyamat lépcsőkhöz
- Ügyfél szegmentálás B2C és B2B piacon
- Ügyféligény kutatás Design Thinking keretrendszerben - Stanford Design School
- Digitális vásárlói élmény fejlesztés
- Agilis szolgáltatásfejlesztés, iteratív és inkrementális fejlesztés
- Agilis Keretrendszerek: Kanban és Scrum
- Magasabb Ügyfél Élményt eredményező szolgáltatási folyamatrendszer kialakítása - Service Design BluePrint
- TouchPoint - User Journey - Front Office - Back Office - Process ökoszisztémája
- Az elégedett Ügyfél - visszamérés, folyamatjavítás, KPI-ok használata
- Kvalitatív igényfelmérési technikák
- A Customer Experience Manager technikai eszközei: Hotjar, Mailchimp, CRM rendszerek
Ez a képzés elsődlegesen azon érdeklődőknek szól, akik Business to Consumer (B2C) Szolgáltatásfejlesztésben szeretnének elhelyezkedni vagy már abban dolgoznak: Termékmenedzserek, Product Ownerek, Marketing Menedzserek, Termék Marketing szakemberek, Call / Contact Center vezetők, Customer Relationship Vezetők. Minden olyan vállalat és intézmény dolgozói számára érdekes lehet ez a képzés, akik piaci szolgáltatásokat vagy költségtérítéses képzéseket nyújtanak, és fontos számukra a vásárlói lojalitás kiépítése, a meglévő ügyfelek megtartása és új ügyfelek bevonzása.
A 16 órás képzés vizsgával zárul. A vizsgatesztet minimum 60 %-ra kell teljesíteni. A képzést sikeresen elvégzők Certified Customer Experience Manager tanúsítványt kapnak, angol nyelven.
A képzés nyelve magyar, de a szakkifejezések angolul szerepelnek a képzési anyagban.
Jelentkezés az képzésre: Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
Kategória
Képzések, tematikák
- 2 Hetes (2 x 8 órás) Certified UX Researcher képzés tematika
- 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
- 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Agile Transformation Leader képzési tematika
- 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben
- 8 órás Önismereti és Kommunikációs tréning tematika
- 4 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Certified Scrum Master képzési tematika
- 2 napos Agilis Szemléletű Vezető képzési tematika
- 4 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Online, Videokonferenciás Certified Data Analyst & Business Consultant képzési Tematika
- 4 Hetes, 24 órás Online, Videokonferenciás Agilis Kompetenciafejlesztés és Agilis Workshop HR szakembereknek
- 1 napos Agile Jira képzési tematika
- 2 napos Certified Product Owner képzési tematika
- 2 napos Excel Középhaladó-Haladó képzés tematika
- 1 napos Excel Kezdő képzés tematika
- Business és Team Coaching alapok képzési tematika
Képzési naptár
Következő képzéseink
- Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 napos IT Business Analyst képzés
jan. 11, 2025 - jan. 12, 2025 -
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
febr. 12, 2025 - febr. 20, 2025 -
Élő, Videokonferenciás 2 Napos Business és Team Coaching alapok képzés
febr. 15, 2025 - febr. 16, 2025 - Customer Experience Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Customer Experience Manager képzés
febr. 12, 2025 - febr. 20, 2025 - Microsoft Excel Képzések
-
Online Videokonferenciás 2 Hetes, 16 órás Microsoft Excel középhaladó-haladó képzés
jan. 22, 2025 - jan. 30, 2025 - További Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 napos IT Business Analyst képzés
jan. 11, 2025 - jan. 12, 2025