Kedves Érdeklődő!

A kialakult járványügyi helyzet miatt agilis képzéseinket Online tartjuk.
A képzéshez egy stabil internet kapcsolat szükséges csupán. A képzés technikai hátterét a Zoom online konferencia szoftverrel biztosítjuk, Önnek csak csatlakoznia kell a meetinghez. A szoftver használata az Ön számára ingyenes.

Ez a szoftver lehetővé teszi, hogy minden résztvevő láthatja egymást a konferencia meeting közben, beszélni tud a többi résztvevőhöz és az oktatóhoz, valamint az oktató meg tudja osztani a képernyője tartalmát a résztvevőkkel. Ön úgy is dönthet, hogy nem kapcsolja be kameráját (ha van a számítógépén), és csak audio módban dolgozik együtt másokkal.
Ezzel a megoldással egy igazán kényelmes, hatékony, XXI. századi technikai megoldást tudunk nyújtani tanfolyami résztvevőinknek.

A képzés résztvevői a képzést követően online vizsgát tudnak tenni, melyet 3 naptári napon belül le kell tenniük. Minimum 60 %-os teszteredmény esetén angol nyelvű Certificate-t állítunk ki, amelyet e-mailben, A4-es formátumban, pdf-ben küldünk ki e-mailben Önnek, nyomtatható változatban.  A számlát is pdf csatolmányként kapja meg.

A Jelentkezést követően Díjbekérőt küldünk automatikus válaszlevelünkben, ez alapján tudja utalását megtenni a képzést megelőzően. Az utalásról a számlát e-mailben küldjük meg Önnek, mely számlát ki tudja nyomtatni. A képzési anyagot a képzés megkezdése előtt e-mailben kiküldjük Önnek.

Szeretettel várjuk képzésünkön.

A képzést tartó szakember IREB CPRE nemzetközi minősítéssel rendelkező IT Business Analyst és Certified Product Owner. Számos hazai és külföldi agilis projekt termékfejlesztését vezetve, jelentős tapasztalattal rendelkezik az agilis követelményelemzés terén.

Product Owner /Agile Requirements Analyst képzési tematika

Jelentkezzen még ma a következő tanfolyamra: JELENTKEZÉS

A kétnapos, átfogó elméleti és gyakorlati tudást adó Product Owner képzési program arra ad adekvát választ, milyen módszerekkel valósítható meg idő- és költséghatékonyan az üzleti rendszerek informatikai fejlesztése, bevonva a folyamat kulcsszereplőit és szoros együttműködésre késztetve őket.

Az informatikai rendszerek fejlesztésekor gyakran tapasztalható kommunikációs zavar és meg nem értés az üzleti kulcsszereplők valamint az informatikai fejlesztő csapat között, mivel mindkét szakmai csoport „más nyelvet” beszél.

Fontos, hogy felépüljön közöttük a „híd” jól képzett agilis szakemberek segítségével, akik mindkét oldal igényeit megértik, majd lefordítják a kritériumokat a másik oldal számára is érthető módon, és a projekt időtartama alatt folyamatosan közvetítenek a gazdasági és informatikai szakemberek között.

A program ezt az alapvető célt tűzi ki maga elé, bevonva az összes kulcsszereplőt.

A résztvevők megismerhetik a Scrum keretrendszert, azon belül a termékfejlesztésért felelős Product Owner feladatkörét, az International Institute of Business Analysis hatékony szoftverfejlesztéshez szükséges, üzleti elemzésre vonatkozó nemzetközi ajánlásait a Business Analysis Body of Knowledge (BABoK) keretrendszerén keresztül, valamint a gyakorlatban már bizonyított „Best Practices” széles spektrumát, mindezt agilis környezetben.


Fókuszban:

  • A Business Analysis Body of Knowledge keretrendszere, alapvető értékeinek bemutatása
  • A termékfelelős (Product Owner) és az üzleti elemző (Business Analyst) szerepkörének megértése
  • Készségek és technikák, melyek szükségesek a professzionális Product Owneri és Business Analysti munkához
  • Stratégia, termékvízió, projekt kapcsolata 
  • Kinek, Mit, Milyen Használati Értékkel fejlesztünk? 
  • További Érintettek / Stakeholderek beazonosítása, kezelése
  • Üzleti követelmények rendszerezése és modellezésel
  • A legnépszerűbb szoftverfejlesztési módszerek áttekintése, hazai és nemzetközi példák több iparágból 
  • Üzleti elemzési  technikák Best Practices eszköztára
  • A Waterfall és a Scrum különbözősége, alkalmazási területei Scrum keretrendszere
  • A Product Owner szerepköre
  • Agilis Termékfejlesztési Alapok
  • Hogyan támogassuk hatékonyan a Product Ownert
  • Use Case vs User Story
  • User Story Mapping
  • Product Backlog építése
  • Minimum Viable Product
  • Iceberg modell
  • A Priorizálás fontossága
  • Elfogadási kritériumok
  • A Product Owneri munka gyakorlati feladatai
  • A Product Owner 1 napja

A képzés magyar nyelvű, a kapcsolódó szakmai anyagok nyelve angol.

A képzés magyar nyelvű vizsgával zárul, amelyet minimum 60 %-ra kell teljesíteni.

 

 

Képzési naptár

október, 2020
HKSzeCsPSzoV
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8

Következő képzéseink