6 hetes (Heti 1 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
|
User Journey / Customer Experience - Ügyfél Út / Vásárlói Élmény
Mit jelentenek ezek a fogalmak a gyakorlatban, és miért kezd Magyarországon is egyre inkább elterjedni ez a szemléletmód? Míg 1 éve még alig volt ilyen álláshirdetés itthon, ma már egyre több cég ismeri fel, hogy az Ügyfél Élmény figyelembe vétele nélkül le fog maradni a piaci versenyben, ezért kénytelen invesztálni ebbe a területbe és felvenni jól képzett UX / CX szakértőket.
Gondot jelent ugyanakkor az, hogy Magyarországon még nincs ilyen átfogó képzés, míg USA-ban és Nyugat-Európában már legalább 10 éve léteznek erre szakosodott felnőttképzési kurzusok és egyetemi oktatások. A Customer Experience / Ügyfél Élmény képzés az alábbi témakör szerint épül fel:
- Általános Termékmenedzsment Alapok - 7 P fogalma
- Termékfejlesztés Koncepcionálása
- Általános termék (Product) és egyedi megoldás (Solution) különbsége
- Ügyfél szegmentálás
- Ügyféligény kutatás Design Thinking keretrendszerben - Stanford Egyetem módszertana szerint
- Termék- és szolgáltatás fájdalom-pontok beazonosítása
- A vásárlói út heatmapje
- Szolgáltatási folyamat modellezés
- Agilis szolgáltatásfejlesztés
- Használhatósági tesztek iteratív és inkrementális fejlesztéssel
- Agilis Keretrendszerek: Kanban és Scrum
- Kanban keretrendszer: Gemba séta, Lean szemlélet, Értékteremtő folyamatok beazonosítása
- A Scrum keretrendszer megismerése: szerepkörök, ceremóniák, munkaeredmények
- Kapcsolat az agilis fejlesztő csapatokkal
- Az Ügyfél Élményt eredményező termékbevezetési folyamatrendszer kialakítása - Service Design BluePrint
- TouchPoint - User Journey - Front Office - Back Office - Belső folyamatok felépítése, Business Process Modelling elven
- Az elégedett Ügyfél - visszamérés, folyamatjavítás, KPI-ok használata
- Kvalitatív, kvantitatív és statisztikai adatelemzési módszertanok használata
- A Customer Experience Manager technikai eszközei: Mailchimp, CRM rendszerek, Visio, Miro
Ez a képzés olyan érdeklődőknek szól, akik Agilis Termékfejlesztésben és szervezeti átalakításban szeretnének dolgozni: Termékmenedzserek, Product Ownerek, Marketing Menedzserek, Termék Marketing szakemberek, Agilis Projektvezetők, Agile Coach-ok és Business Analyst-ek.
A 24 órás képzés 6 héten keresztül tart. A képzés vizsgával zárul, és a minimum 60 %-ot teljesítők Certified Customer Experience Manager tanúsítványt kapnak, angol nyelven.
A képzés nyelve magyar, de a szakkifejezések angolul szerepelnek a képzési anyagban.
Magánszemélyek számára 3 havi részletfizetés biztosított igény esetén.
Képzések, tematikák
- 8 órás Önismereti és Kommunikációs tréning tematika
- 6 hetes (Heti 1 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
- 4 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Certified Scrum Master képzési tematika
- 2 napos Agilis Szemléletű Vezető képzési tematika
- 4 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Online, Videokonferenciás Certified Data Analyst & Business Consultant képzési Tematika
- 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Agile Transformation Leader képzési tematika
- 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben
- 4 Hetes, 24 órás Online, Videokonferenciás Agilis Kompetenciafejlesztés és Agilis Workshop HR szakembereknek
- 2 Napos Certified UX Researcher & UX Designer képzés tematika
- 1 napos Agile Jira képzési tematika
- 2 napos Certified Product Owner képzési tematika
- 2 napos Excel Középhaladó-Haladó képzés tematika
- 1 napos Excel Kezdő képzés tematika
- Business és Team Coaching alapok képzési tematika
Képzési naptár
Következő képzéseink
- Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 Napos Business és Team Coaching alapok képzés
márc. 30, 2024 - márc. 31, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 6 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Customer Experience Manager képzés
ápr. 1, 2024 - máj. 6, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben, felhős Jirával
ápr. 10, 2024 - ápr. 21, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 napos Business Analyst képzés
ápr. 13, 2024 - ápr. 14, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 6 órás Agile Jira képzés
ápr. 21, 2024 - ápr. 21, 2024 -
Éló, Videokonferenciás 2 Napos Agilis Szemléletű Vezető képzés
máj. 11, 2024 - máj. 12, 2024 - Customer Experience Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 6 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Customer Experience Manager képzés
ápr. 1, 2024 - máj. 6, 2024 - Microsoft Excel Képzések
-
2 fős, exkluzív,1 napos tantermi Microsoft Excel kezdő képzés
márc. 23, 2024 - márc. 23, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 1 Napos Ms Power BI Desktop Adatvizualizáció képzés
márc. 24, 2024 - márc. 24, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 Napos Microsoft Excel középhaladó-haladó képzés
márc. 27, 2024 - márc. 28, 2024