Online Videokonferenciás 6 x 4 órás Customer Experience Manager képzés
- Kezdés dátuma:
- 2021.02.02, 18:30
- Befejezés dátuma:
- 2021.02.16, 21:45
- Kód:
- CEM-01
- Képzés díja:
- 149 000 Ft
- Helyszín:
- Online, Videokonferencia
- Jelentkezés az képzésre
- Szint:
- -
- Elérhető helyek:
- 5 / 8
- Oktató:
Dátum | Kezdési időpont | Befejezési időpont | Időtartam | Helyszín |
2021.02.02 | 18:30 | 21:45 | ||
2021.02.03 | 18:30 | 21:45 | ||
2021.02.09 | 18:30 | 21:45 | ||
2021.02.10 | 18:30 | 21:45 | ||
2021.02.16 | 18:30 | 21:45 | ||
2021.02.17 | 18:30 | 21:45 |
Képzési Információk
![]() |
3 hetes (Heti 2 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
|
User Journey / Customer Experience - Ügyfél Út / Vásárlói Élmény
Mit jelentenek ezek a fogalmak a gyakorlatban, és miért kezd Magyarországon is egyre inkább elterjedni ez a szemléletmód? Míg 1 éve még alig volt ilyen álláshirdetés itthon, ma már egyre több cég ismeri fel, hogy az Ügyfél Élmény figyelembe vétele nélkül le fog maradni a piaci versenyben, ezért kénytelen invesztálni ebbe a területbe és felvenni jól képzett UX / CX szakértőket.
Gondot jelent ugyanakkor az, hogy Magyarországon még nincs ilyen átfogó képzés, míg USA-ban és Nyugat-Európában már legalább 10 éve léteznek erre szakosodott felnőttképzési kurzusok és egyetemi oktatások. A Customer Experience / Ügyfél Élmény képzés az alábbi témakör szerint épül fel:
- Általános Termékmenedzsment Alapok - 7 P fogalma
- Termékfejlesztés Koncepcionálása
- Ügyfél szegmentálás
- Ügyféligény kutatás Design Thinking keretrendszerben - Stanford Egyetem módszertana szerint
- Termékhasználati fájdalom-pontok beazonosítása
- Termékdizájn ötletek
- Megvalósíthatósági tanulmány készítése
- Termékfejlesztési Koncepció véglegesítése
- Fejlesztési büdzsé, határidő meghatározása: Gantt chart, Release Plan
- Agilis Termékfejlesztés indítása: Kick-Off
- Prototípus készítése
- Használhatósági tesztek iteratív és inkrementális fejlesztéssel
- Agilis Keretrendszerek: Kanban és Scrum
- Kanban keretrendszer: Gemba séta, Lean szemlélet, Értékteremtő folyamatok beazonosítása
- A Scrum keretrendszer megismerése: szerepkörök, ceremóniák, munkaeredmények
- Kapcsolat az agilis fejlesztő csapatokkal
- Hol ér véget a termékfejlesztés?
- Az Ügyfél Élményű termékbevezetési folyamatrendszer kialakítása - Service Design BluePrint
- TouchPoint - User Journey - Front Office - Back Office - Belső folyamatok felépítése, Business Process Modelling elven
- Az elégedett Ügyfél - visszamérés, folyamatjavítás, KPI-ok használata
- Kvalitatív, kvantitatív és statisztikai adatelemzési módszertanok használata
- A Customer Experience Manager technikai eszközei: Miro, Jira, Visio
Ez a képzés olyan érdeklődőknek szól, akik Agilis Termékfejlesztésben és szervezeti átalakításban szeretnének dolgozni: Termékmenedzserek, Product Ownerek, Marketing Menedzserek, Termék Marketing szakemberek, Agilis Projektvezetők, Agile Coach-ok és Business Analyst-ek.
A 24 órás képzés 3 héten keresztül tart, heti 2 x 4 órában, Kedd, Szerdai napokon, 18.30 - 21.45 között. A képzés tudásellenőrzéssel zárul, ahol a tesztet 60 %-ra kell teljesíteni.
A sikeresen vizsgázók angol nyelvű certificate-t kapnak.
A képzés nyelve magyar, de a szakkifejezések angolul szerepelnek a képzési anyagban.
Jelentkezés az képzésre: Online Videokonferenciás 6 x 4 órás Customer Experience Manager képzés
Kategória
Képzések, tematikák
- 1 napos Design Thinking képzés tematika
- 2 napos Certified Product Owner képzési tematika
- 3 hetes (Heti 2 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
- 2 Napos vagy 4 x 4 órás Certified Agile Transformation Leader képzési tematika
- 2 Napos vagy 4 x 4 órás Certified Scrum Master képzési tematika
- 2 napos Agilis képzés HR szakembereknek Tematika
Képzési naptár
Következő képzéseink
- Agilis Képzések
-
Online Videokonferenciás 1 napos Design Thinking képzés
jan. 29, 2021 - jan. 29, 2021 -
Online, Videokonferenciás 2 napos Certified Scrum Master képzés
jan. 30, 2021 - jan. 31, 2021 -
Online Videokonferenciás 6 x 4 órás Customer Experience Manager képzés
febr. 2, 2021 - febr. 16, 2021 -
2 napos Online, Videokonferenciás Business és Team Coaching Alapok képzés
febr. 6, 2021 - febr. 7, 2021 -
Online Videokonferenciás 4 x 4 tanórás Certified Scrum Master képzés
febr. 8, 2021 - febr. 18, 2021 -
Online Videokonferenciás 2 napos Product Owner képzés
febr. 13, 2021 - febr. 14, 2021 -
Online, Videokonferenciás 4 x 4 tanórás Agile Transformation Leader képzés, Online vizsgával
febr. 22, 2021 - febr. 25, 2021 -
Online, Videokonferenciás 2 napos Certified Scrum Master képzés
márc. 2, 2021 - márc. 3, 2021 -
Online Videókonferenciás 2 napos Agilis képzés HR szakembereknek
márc. 9, 2021 - márc. 10, 2021 -
Online Videokonferenciás 2 napos Product Owner képzés
márc. 17, 2021 - márc. 18, 2021