Online Videokonferenciás 3 Hetes, 24 órás Customer Experience Manager képzés
- Kezdés dátuma:
- 2023.02.20, 18:30
- Befejezés dátuma:
- 2023.03.08, 21:45
- Kód:
- CEM-01
- Képzés díja:
- 149 000 Ft
- Helyszín:
- Online, Videokonferencia
Dátum | Kezdési időpont | Befejezési időpont | Időtartam | Helyszín |
2023.02.20 | 18:30 | 21:45 | ||
2023.02.22 | 18:30 | 21:45 | ||
2023.02.27 | 18:30 | 21:45 | ||
2023.03.01 | 18:30 | 21:45 | ||
2023.03.06 | 18:30 | 21:45 | ||
2023.03.08 | 18:30 | 21:45 |
Képzési Információk
3 hetes (Heti 2 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
|
User Journey / Customer Experience - Ügyfél Út / Vásárlói Élmény
Mit jelentenek ezek a fogalmak a gyakorlatban, és miért kezd Magyarországon is egyre inkább elterjedni ez a szemléletmód? Míg 1 éve még alig volt ilyen álláshirdetés itthon, ma már egyre több cég ismeri fel, hogy az Ügyfél Élmény figyelembe vétele nélkül le fog maradni a piaci versenyben, ezért kénytelen invesztálni ebbe a területbe és felvenni jól képzett UX / CX szakértőket.
Gondot jelent ugyanakkor az, hogy Magyarországon még nincs ilyen átfogó képzés, míg USA-ban és Nyugat-Európában már legalább 10 éve léteznek erre szakosodott felnőttképzési kurzusok és egyetemi oktatások. A Customer Experience / Ügyfél Élmény képzés az alábbi témakör szerint épül fel:
- Általános Termékmenedzsment Alapok - 7 P fogalma
- Termékfejlesztés Koncepcionálása
- Ügyfél szegmentálás
- Ügyféligény kutatás Design Thinking keretrendszerben - Stanford Egyetem módszertana szerint
- Termékhasználati fájdalom-pontok beazonosítása
- Termékdizájn ötletek
- Megvalósíthatósági tanulmány készítése
- Termékfejlesztési Koncepció véglegesítése
- Fejlesztési büdzsé, határidő meghatározása: Gantt chart, Release Plan
- Agilis Termékfejlesztés indítása: Kick-Off
- Prototípus készítése
- Használhatósági tesztek iteratív és inkrementális fejlesztéssel
- Agilis Keretrendszerek: Kanban és Scrum
- Kanban keretrendszer: Gemba séta, Lean szemlélet, Értékteremtő folyamatok beazonosítása
- A Scrum keretrendszer megismerése: szerepkörök, ceremóniák, munkaeredmények
- Kapcsolat az agilis fejlesztő csapatokkal
- Hol ér véget a termékfejlesztés?
- Az Ügyfél Élményű termékbevezetési folyamatrendszer kialakítása - Service Design BluePrint
- TouchPoint - User Journey - Front Office - Back Office - Belső folyamatok felépítése, Business Process Modelling elven
- Az elégedett Ügyfél - visszamérés, folyamatjavítás, KPI-ok használata
- Kvalitatív, kvantitatív és statisztikai adatelemzési módszertanok használata
- A Customer Experience Manager technikai eszközei: Miro, Jira, Visio
Ez a képzés olyan érdeklődőknek szól, akik Agilis Termékfejlesztésben és szervezeti átalakításban szeretnének dolgozni: Termékmenedzserek, Product Ownerek, Marketing Menedzserek, Termék Marketing szakemberek, Agilis Projektvezetők, Agile Coach-ok és Business Analyst-ek.
A 24 órás képzés 3 héten keresztül tart, heti 2 x 4 órában, Hétfői és Szerdai napokon, 18.30 - 21.45 között. A képzés gyakorlati vizsgával zárul, amelyet az utolsó alkalommal tartunk és azonnal kiértékelésre kerül.
A résztvevők angol nyelvű certificate-t kapnak.
A képzés nyelve magyar, de a szakkifejezések angolul szerepelnek a képzési anyagban.
Kategória
Képzések, tematikák
- 8 órás Önismereti és Kommunikációs tréning tematika
- 6 hetes (Heti 1 x 4 órás) Customer Experience Manager Képzési Tematika
- 4 Hetes (Heti 1 x 4 órás) Certified Scrum Master képzési tematika
- 2 napos Agilis Szemléletű Vezető képzési tematika
- 4 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Online, Videokonferenciás Certified Data Analyst & Business Consultant képzési Tematika
- 2 Hetes (Heti 2 x 4 órás) Certified Agile Transformation Leader képzési tematika
- 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben
- 4 Hetes, 24 órás Online, Videokonferenciás Agilis Kompetenciafejlesztés és Agilis Workshop HR szakembereknek
- 2 Napos Certified UX Researcher & UX Designer képzés tematika
- 1 napos Agile Jira képzési tematika
- 2 napos Certified Product Owner képzési tematika
- 2 napos Excel Középhaladó-Haladó képzés tematika
- 1 napos Excel Kezdő képzés tematika
- Business és Team Coaching alapok képzési tematika
Képzési naptár
Következő képzéseink
- Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 1 napos Certified UX Researcher képzés
ápr. 3, 2024 - ápr. 3, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 napos IT Business Analyst képzés
ápr. 7, 2024 - ápr. 13, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben, felhős Jirával
ápr. 10, 2024 - ápr. 21, 2024 - Microsoft Excel Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 x 1 napos MATE - Károly Róbert Campus Exceles statisztika vizsgafelkészítő tanfolyam
ápr. 7, 2024 - ápr. 14, 2024 - Scrum Master Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 2 Hetes Scrum Projekt Szimuláció, Remote környezetben, felhős Jirával
ápr. 10, 2024 - ápr. 21, 2024 - További Agilis Képzések
-
Élő, Videokonferenciás 1 napos Certified UX Researcher képzés
ápr. 3, 2024 - ápr. 3, 2024 -
Élő, Videokonferenciás 2 napos IT Business Analyst képzés
ápr. 7, 2024 - ápr. 13, 2024